مصاحبه آرشیو خبر ها
صحبت هایی قابل توجه از سرمربی تیم ! یوونتوس، یوونتوس است و بارسا، بارسا

صحبت هایی قابل توجه از سرمربی تیم ! یوونتوس، یوونتوس است و بارسا، بارسا

بازی های ملی در حال برگزاری است و همین موضوع سبب شده تا بازی های باشگاهی متوقف شود و بر همین اساس باشگاه یووه با تعداد نفرات کمتری تمرینات خود را پیگیری کند. ماسیمیلیانو الگری سرمربی تیم یوونتوس در مصاحبه ای به آخرین شرایط تیم خود اشاره کرد.

 

او در ابتدا گفت:

 

امسال برای ما سالی است که باید شور و اشتیاق و انگیزه تا آخر باقی بماند، در حال حاضر من باید به عدد 6 فکر کنم که می تواند باعث کسب ششمین اسکودتوی متوالی ما باشد.

 

سرمربی در بخش بعدی گفت:

 

هواداران تیم ما هم باید چنین شور و اشتیاقی بعد از کسب این عنوان داشته باشند، کسب ششمین اسکودتوی متوالی یک افسانه است که دست یافتن به آن آسان نیست.هواداران، اجازه دهید به شما بگویم: از کار ما لذت ببرید. ما به دنبال ششمین اسکودتوی متوالی هستیم، آن تاریخ سازی است

 

او ادامه داد:

 

بعضی چیزها بدیهی نیست، همانند کسب 10 پیروزی از 12 بازی که ما در ابتدای فصل ان را انجام دادیم. هواداران ما باید بدون آنکه چیزی را قطعی و نهایی کنند، از این شرایط لذت ببرند.زرگان به من کمک می کنند، اما بوفون، بارزالی، بونوچی و کیلینی هم به حمایت نیاز دارند. روگانی آینده تیم ملی هم هست

 

او در پاسخ به رقابت با تیمی نظیر بارسا گفت:

 

یوونتوس، یوونتوس است، بارسا، بارسا است و بایرن مونیخ هم بایرن مونیخ. ما باید به کار خود متمرکز شویم و بر روی نقاط قوت خود کار کنیم تا موفق شویم.ما یووه هستیم و نباید از روی دست کسی تقلید کنیم، حتی بارسلونا یا بایرن. تاکتیک ها؟ قهرمانان بهتر هستند.

 

هرنانس:

 

او بازی های خوبی انجام می دهد اما انتقادات بر روی او به نظر من ناعادلانه است. برخی از بازیکنان مورد انتقاد شدید قرار می گیرند به دلیل اینکه کارهایی فراتر از ظرفیت آنها انتظار دارند. شما نمی توانید از پاتریس اورا و ساندرو یک مدل انتظارات داشته باشید و هر بازیکنی شرایط خاص خود را دارد و ویژگی های متفاوت.

 

ایگوایین:

 

ایگواین تنها کسی بود که می توانست خط حمله ما را بهتر کند، به همین خاطر او را گرفتیم. نظرم در مورد پیانیچ، مانژوکیچ و دنی آلوز این است. او یک مهاجم کامل است که وضعیت خط حمله ی شما را گارانتی خواهد کرد و توانایی های زیادی دارد.

 

سیستم 4‐3‐3 در مقابل کیه وو:

 

ما یک تیم هستیم و در هر بازی ممکن است شرایط متفاوتی داشته باشیم و باید سیستم های متنوعی را امتحان کرده باشیم. ما نمی توانیم با یک سیستم بازی ها را ادامه دهیم.

 

در آخر، از الگری سوال شد که بازیکنی را نام ببرد که می تواند در سال 2017 سردسته بازیکنان یوونتوس باشد:

 

پیاتسا.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: